Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.
Retouren
Je kunt het pakket retourneren naar:
Dagknaller.nl
T.a.v. Retouren
Electronweg 5-7,
1627LB Hoorn
Zorg dat je de pakbon of het ordernummer bij je zending voegt!
Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik heb besteld, wat moet ik doen?
Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen uitzoeken wat er gebeurd is. Dat kan via service@dagknaller.nl.
Ik heb mijn bestelling niet compleet ontvangen, wat moet ik doen?
Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen uitzoeken wat er gebeurd is. Dat kan via service@dagknaller.nl.
Mijn artikel is defect. Wat moet ik doen?
In het geval uw artikel defect is, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via service@dagknaller.nl.